חדר צהוב
קיר אמנית לשולי בר נבון בבית האמנים תל אביב, אשר חושף חלק מסדרה של האמנית העוסקת ב״המאוים״ (״אלביתי״), מסתו של זיגמונד פרוייד. עבודותיה מלאות בסתירות פנימיות, הן מבחינה נושאית והן מבחינה מדיומאלית, וכך מעלות שאלות לגבי מקומו של האדם בעולם, שהוא מצד אחד כאוטי מבלבל ותמוה, ומצד שני גרטוסקי ולעיתים אפילו משעשע. בר חזון מתכתבת עם רצף מורכב של תולדות האמנות- החל מהיפוכו של החדר האדום של מאטיס, דרך ואן גוך בגוונים הצהובים, דימויים נוצריים שונים ועד ציורי מערות פרה היסטורים. עבודתה האמנותית משלבת אמפתיה ואירוניה היוצרות חדשנות וביקורת מחד וחוסר ודאות מאידך.